Κωνσταντίνα Πάλλη

  • Φωνητική

Κωνσταντίνα Πάλλη

Η Κων/να Πάλλη γεννήθηκε στην Ελευσίνα.

Σπούδασε με υποτροφία στην Ρωσική Ακαδημία Θεατρικής Τέχνης (GITIS – RATI) στο τμήμα «Ηθοποιών Θεάτρου και κινηματογράφου» υπό την διεύθυνση σπουδών του Β.Α.Αντρέγιεφ, έχοντας σαν κατεύθυνση σπουδών την Σκηνική Φωνή. Εργάστηκε σαν ηθοποιός με σκηνοθέτες τους Β.Β.Τεπλιακώφ, Β.Ν.Ταρασένκο, Ι.Ι.Σουντακόβα, Ν.Χ.Μπριτάεβα, Μ.Ξενουδάκη, Λ.Λοϊζίδη κ.α.
Δίδαξε Αρχές αυτοσχεδιασμού στην «Ανώτερη Σχολή Δραματικής Τέχνης – Διομήδη Φωτιάδη». Οργάνωσε και δίδαξε στο σεμινάριο «Οι Αρχές του Ψυχολογικού Θεάτρου».
Συνεργάστηκε για τρία χρόνια με το Ε.Ι.Ν Ανωγείων στο Πρόγραμμα Πολιτιστικής Παρέμβασης σαν υπεύθυνη του Παιδικού Θεατρικού Εργαστηρίου.

Εργάστηκε για πέντε χρόνια σαν εκπαιδεύτρια Θεάτρου στο Θεραπευτικό Πρόγραμμα «Αριάδνη» (ΚΕ.Θ.Ε.Α) και ήταν υπεύθυνη της ομώνυμης Θεατρικής Ομάδας με την οποία έδωσε σειρά παραστάσεων τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Εργάστηκε σαν εκπαιδεύτρια προσχολικής αγωγής στα παιδικά θεατρικά εργαστήρια των Δήμων Γέργερης και Ανωγείων.

Η Κωνσταντίνα Πάλλη εργάζεται σαν καθηγήτρια φωνητικής στο Lab/Music Education (πρώην Modern Music School) και είναι υπεύθυνη μουσικοκινητικής αγωγής (Music4kids instructor) στην ίδια σχολή.
Σαν καθηγήτρια Φωνητικής έχει διοργανώσει και διδάξει στα σεμινάρια: «Express your hidden voice», «Vocal Expressions», «Αρχές της Ορθοφωνίας»

Ιδιαίτερα μαθήματα φωνής με την Τατιάνα Γιάρος, φωνητικής με την Μαρία Νεπόμνισαγια, Σεμινάρια Μουσικοκινητικής με τον Matthias Leo Webel και βιολοντσέλου με τον Soren Lyng Hansen.

Η Κωνσταντίνα Πάλλη υπήρξε ιδρυτικό μέλος της Θεατρικής Ομάδας «Sotto Voce» με την οποία έχει κερδίσει διακρίσεις σε πολλά διεθνή φεστιβάλ. Η πρώτης της ταινία μικρού μήκους «Ελάχιστη» έχει κερδίσει τέσσερα βραβεία (Καλύτερης Ταινίας, Σεναρίου, Γυναικείου Ρόλου, Μουσικής) στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης «Filme», το Βραβείο Κοινού στο 4ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Αθήνας και έχει συμμετάσχει σε πολλά διεθνή κινηματογραφικά φεστιβάλ.

Σκηνοθετικές Εργασίες

«Οι περιπέτειες του Βαρόνου Μινχάουζεν» (Θεατρική Ομάδα «Αριάδνη»)
«O Έρωτας είναι Τυφλός» (Παράσταση Δρόμου, Θεατρική Ομάδα «Αριάδνη») «Φιμωμένα Στόματα» (Θεατρικό Αναλόγιο, Θεατρική Ομάδα «Αριάδνη») «Κοκκινοσκουφίτσα» (Θεατρική Ομάδα «Αριάδνη»)
«Έκλειψη» (Θεατρική Ομάδα «Αριάδνη»)
«Οι Περιπέτειες του Μελένιου» (Ομάδα Εθελοντών Θεραπευτικού Προγράμματος «Αριάδνη»)
«Η Φάρμα Των Ζώων» ( Θεατρική Ομάδα «Αριάδνη»)
«Σαν Κόμικ Παλιό» ( Θεατρική Ομάδα «Αριάδνη»)
«Μήδεια» (Θεατρική Ομάδα «Sotto Voce») - Βραβείο Καλλιτεχνικής Προσέγγισης στο Αρχαίο Δράμα, Φεστιβάλ Μονοδράματος, Μπίτολα Σκοπίων)
«Όνειρο Γελοίου» (Θεατρική Ομάδα «Sotto Voce») (Βραβείο Δραματουργικής Σύνθεσης - Φεστιβάλ Μονοδράματος, Μπίτολα Σκοπίων)
«Ο Πρίγκηπας του Τίποτα» (Θεατρική Ομάδα «Sotto Voce» - σκηνοθεσία Κωνσταντίνα Πάλλη)
«Patterns», Master Reset band, (video clip, acting and co-direction)
«Lady sings the Blues» (Jazz performance – leading actress and co-direction)
«Ελάχιστη» (Ταινία Μικρού Μήκους – Σενάριο-Σκηνοθεσία Κωνσταντίνα Πάλλη)

Παραδίδει μαθήματα φωνητικής στο Ηράκλειο Κρήτης.



Τα blogs μου


2017-05-23 11:23

Συνεργασία και Μουσική Ηθική

Κάθε φορά, την επομένη ενός live με τους μαθητές της σχολής, νιώθω περίπου όπως όλοι αυτοί οι κακοί ήρωες των κόμικς όταν τους περιλαμβάνει στα στιβαρά του χεράκια ο Hulk και τους πετάει στον τοίχο. Κοινώς, σωματικά διαλυμένη απ’ την...

2015-10-22 15:04

Strelnikova Breathing technique- Τί είναι και πώς λειτουργεί;

Ήμουν δευτεροετής στην Ρώσικη Ακαδημία Θεατρικής Τέχνης, όταν η καθηγήτρια μου της φωνητικής, Τατιάνα Γιάρος, μου είπε με αναπάντεχα σοβαρό ύφος πως ξεκινάμε την αναπνευστική γυμναστική Στρέλνικοβα.  Θυμάμαι οτι με δυσκόλεψε ακόμα και...

2015-05-11 11:56

Πόσο καιρό θα μου πάρει για να αρχίσω να τραγουδάω καλά;

Η πιο συχνή ερώτηση που δέχομαι από ανθρώπους που σκέφτονται να ξεκινήσουν το τραγούδι, είναι η εξής: «πόσο καιρό θα μου πάρει για να αρχίσω να τραγουδάω καλά;» Αυτή είναι μια ερώτηση που ουσιαστικά δεν έχει μόνο μια απάντηση,...

2015-02-12 21:10

Πρώτη φορά ακροατής

Πρόσφατα έζησα μια διαφορετική σκηνική εμπειρία, μία εμπειρία που με συγκίνησε και με έκανε να νιώσω πραγματικά υπερήφανη! Και ο λόγος ήταν γιατί την έζησα ως μία... απλή ακροάτρια! Ο λόγος που για 'μένα είναι τόσο σημαντικό να ζω μία...